A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Колядинецький ліцей
Синівської сільської ради Сумської області

Навчальна робота

Діяльність педагогічного колективу Колядинецького ліцею спрямована на реалізацію

Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти,

Положення про районний методичний кабінет. Колектив  ліцею працює над проблемою

«Підвищення якості та ефективності уроку на основі впровадження новітніх педагогічних технологій»

У закладі освіти навчається 81 учень.

У 2022-2023 навчальному році заклад освіти закінчили 5 учнів 11 класу.

Робота педагогічного колективу націлена на вирішення основних завдань:

ü організація навчально-виховного процесу на підставі досягнень сучасної науки,

організованого зв’язку з національною історією, культурою, традиціями;

ü утвердження української мови як державної мови, широке вивчення українознавства ,

залучення до здобутків української та світової культури

ü створення колективу вчителів-однодумців;

ü забезпечення оптимальних умов для оволодіння учнями

навчальними програмами розвитку творчої обдарованості учнів;

ü організація пошуково-дослідницької роботи всіх учасників навчально-виховного процесу;

ü органічне поєднання класно-урочної системи із груповою

та індивідуальною самостійною роботою учнів;

ü можливість вибору учнями факультативів, гуртків, занять за інтересами.

Формування творчої особистості, розвиток індивідуальних здібностей

і таланту є одним із пріоритетних напрямків навчально – виховного процесу закладу.

Переглянуто та поновлено шкільний банк даних про учнів закладу «Обдарованість».

Класними керівниками оформлені портфоліо для роботи з

обдарованими та талановитими учнями. Учителями – предметниками розроблені індивідуальні плани роботи з учнями за окремими темами.

Нова українська школа

Розділ "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА" (офіційний сайт Міністерства освіти і науки України)

Новий освітній простір у загальноосвітніх навчальних закладах

Засідання робочої групи у форматі «Круглого столу» (презентація)

Рекомендації щодо створення освітнього середовища «Новий освітній простір»

Дослідно-експериментальна робота в початковій школі (інформація про 4 загальноосвітні навчальні заклади, лист Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Міністерству освіти і науки України від 27.06.2017 № 03.1-10/3152)

Алгоритм дій щодо впровадження експерименту (презентація)

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.07.2017 № 1021 "Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня"

Лист Міністерства освіти і науки України від 20.07.2017 № 21.1/10-1511 "Щодо відбору школи для переобладнання 1-го класу"

Лист Міністерства освіти і науки України від 21.07.2017 № 2.2-1760 "Про обговорення проектів навчальних програм із природничих дисциплін для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів"

Пам’ятка учителю «З чого починається ефективний урок»

• На помилках вчаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не повинні боятися припуститися помилки.

• Давайте дітям максимально виявити свою ініціативу. Вчіть учнів самостійно думати і працювати.

• Творче ставлення до роботи й навчання - запорука ефективного уроку.

• Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не давайте учням зневіритись у своїх силах.

• Якщо ваш голос виказує роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.

• Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це.

• Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.

• Добрій пам’яті передує пильна увага.

• Думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.

• Чогось навчитися можна тільки практикою.

• Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше.

• Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.

• Якщо дитина дивується - вона починає мислити. Нові ідеї - продукт творчої уяви.

• Зацікавленість - найдужча мотивація до навчання.

• Учіть дітей робити нотатки.

• Запам’ятовування матеріалу часто-густо залежить від його викладу.

Про рівень учителя можна зробити висновок із того, як він уміє висловлюватися.

• Є два основні мотиви, які формують поведінку людини: отримати винагороду й уникнути покарання.

Застосовуйте ці мотиви на уроках.

• Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.

• Плануйте дискусії, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.

• Учитель не повинен говорити без упину. Діти не встигають за його думками.

• Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів.

Особливо ретельно готуйте початок уроку. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.

Підручники 5 клас

Українська мова 

Українська література

 

Дата: від до Скинути

Нова українська школа

Розділ "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА" (офіційний сайт Міністерства освіти і науки України)

19:26 30.06.2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора