A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Колядинецький ліцей
Синівської сільської ради Сумської області

Пам’ятка учителю

Дата: 30.06.2020 20:13
Кількість переглядів: 76

«З чого починається ефективний урок»

 

  • На помилках вчаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не повинні боятися припуститися помилки.
  • Давайте дітям максимально виявити свою ініціативу. Вчіть учнів самостійно думати і працювати.
  • Творче ставлення до роботи й навчання - запорука ефективного уроку.
  • Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не давайте учням зневіритись у своїх силах.
  • Якщо ваш голос виказує роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
  • Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це.
  • Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.
  • Добрій пам’яті передує пильна увага.
  • Думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.
  • Чогось навчитися можна тільки практикою.
  • Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше.
  • Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.
  • Якщо дитина дивується - вона починає мислити. Нові ідеї - продукт творчої уяви.
  • Зацікавленість - найдужча мотивація до навчання.
  • Учіть дітей робити нотатки.
  • Запам’ятовування матеріалу часто-густо залежить від його викладу. Про рівень учителя можна зробити висновок із того, як він уміє висловлюватися.
  • Є два основні мотиви, які формують поведінку людини: отримати винагороду й уникнути покарання. Застосовуйте ці мотиви на уроках.
  • Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.
  • Плануйте дискусії, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.
  • Учитель не повинен говорити без упину. Діти не встигають за його думками.
  • Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів. Особливо ретельно готуйте початок уроку. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора