Пам’ятка учителю
Дата: 30.06.2020 20:13
Кількість переглядів: 76
«З чого починається ефективний урок»
- На помилках вчаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не повинні боятися припуститися помилки.
- Давайте дітям максимально виявити свою ініціативу. Вчіть учнів самостійно думати і працювати.
- Творче ставлення до роботи й навчання - запорука ефективного уроку.
- Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не давайте учням зневіритись у своїх силах.
- Якщо ваш голос виказує роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
- Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це.
- Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.
- Добрій пам’яті передує пильна увага.
- Думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.
- Чогось навчитися можна тільки практикою.
- Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше.
- Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.
- Якщо дитина дивується - вона починає мислити. Нові ідеї - продукт творчої уяви.
- Зацікавленість - найдужча мотивація до навчання.
- Учіть дітей робити нотатки.
- Запам’ятовування матеріалу часто-густо залежить від його викладу. Про рівень учителя можна зробити висновок із того, як він уміє висловлюватися.
- Є два основні мотиви, які формують поведінку людини: отримати винагороду й уникнути покарання. Застосовуйте ці мотиви на уроках.
- Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.
- Плануйте дискусії, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.
- Учитель не повинен говорити без упину. Діти не встигають за його думками.
- Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів. Особливо ретельно готуйте початок уроку. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.