A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Колядинецький ліцей
Синівської сільської ради Сумської області

Результати моніторингу якості освіти

Довідка про стан успішності

здобувачів освіти за підсумками

І семестру 2023-2024 навчального року

 

Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню

освіту», згідно з річним планом роботи ліцею, з метою відстеження динаміки

навчальних досягнень адміністрацією Колядинецького ліцею було здійснено

моніторинг навчальних досягнень учнів за І семестр 2023-2024 навчального

року.

За основу моніторингового дослідження було взято узагальнені дані з журналу:

- зведений облік навчальних досягнень;

- звіт класного керівника;

- показники якості навченості.

- Мета даного моніторингу – дослідити рівень навчальних досягнень учнів

за семестр, порівняти з аналогічними показниками за попередні навчальні

періоди, відстежити динаміку зміни показників, визначити проблемні

питання. Для реалізації даної мети у грудні 2023 року здійснено збір та

узагальнення даних щодо рівнів навчальних досягнень учнів

Аналіз академічної успішності учнів за I семестр

- На кінець I семестру  2023/2024 н.р. із 75 учнів 1-9,11 класів учні 1-2-х

класів оцінювалися вербально, 3-4 класів – рівнево, 5 клас перша половина

першого семестру не оцінювалися, здобувачі освіти 5-11 класів

оцінювалися за відповідними критеріями оцінювання навчальних

досягнень учнів основної та старшої школи, визначеними у Положенні про

внутрішню систему якості освіти.

Аналізуючи рівень навчальних досягнень учнів 5-11 за І семестр маємо такі

результати:

Клас

Загаль

на

кількіс

ть

учнів

 

Кількість учнів, що мають рівень

знань

 

Якість

знань,

%

 

Якість

знань,%

(22-23

н.р.)

 

 

високий

достатній

середній

початковий

 

 

5

7

-

6

1

-

85%

-

6

11

1

8

2

-

81%

80%

7

5

-

4

1

-

80%

80%

8

8

-

6

2

-

75%

70%

9

13

2

9

2

-

85%

87%

11

5

-

4

1

-

80%

80%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проаналізувавши якість знань учнів за І семестр та минулий навчальний

рік, з’ясовано, що кількість учнів, які навчалися на високому рівні не змінилася

– 4 учні (2 учні 9 класу , 1 учень 6 класу), здобувачів освіти, що мають бали

достатнього рівня – 37 , середнього рівня - 9 початкового рівня – 0 . У

відсотковому відношенні якість знань погіршилася у 9  класІ, залишилася на тому самому рівні у 7,11 класах, покращилася у 6,8класах. Варто звернути увагу на якість знань учнів 5 класу, так як у них зараз проходить адаптаційний період і до цього вони оцінювалися рівнево..

 

1. Керівникам шкільних методичних об’єднань:

1.1.Проаналізувати результати навчальних досягнень за І семестр 2023-2024 н.р.,

вжити необхідні заходи щодо подолання недоліків.

До 18.01.2024

2.Заступнику директора з навчально – виховної роботи Колісник О.І.

2.1.Тримати на постійному контролі рівень навчальних досягнень здобувачів

освіти, об’єктивність оцінювання.

                                                                                    Постійно

2.2. Систематично здійснювати моніторинг навчальних досягнень здобувачів

освіти.

                                                                                   Грудень, травень

3.Вчителям – предметникам:

3.1. З метою підвищення мотивації здобувачів освіти до навчання застосовувати

різноманітні форми та методи роботи, сучасні освітні технології, зокрема методи і прийоми дистанційного навчання

                                                                                    Постійно

3.2.Запроваджувати прийоми диференціації та індивідуалізації навчання для

запобігання низького рівня засвоєння знань у школярів.

                                                                                              Постійно

3.3. Завдання для контрольних робіт з предметів підбирати відповідно до

навчальних програм та формату ДПА та НТМ.

                                                                                               Постійно

 

Підготувала   заступник директора з НВР

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора